اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۴۹۲

قبل از بازی با پرسپولیس می‌خواستیم اهواز نرویم

قبل از بازی با پرسپولیس می‌خواستیم اهواز نرویم
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اعتصاب بازیکنان این تیم، گفت: اقدام ما فرمالیته نیست مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد که مجبور شویم در بازی حضور پیدا کنیم وگرنه سر حرفمان هستیم و به تمرینات نمی‌رویم.
۱۳:۲۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگویی، در مورد اعتصاب بازیکنان صنعت نفت، گفت: طلب زیادی از باشگاه داریم و مبلغ زیادی از قرارداد سال قبلمان را هم نگرفته‌ایم. مشکلات دیگری هم وجود داشت که تصمیم گرفتیم  برای رسیدن به حق‌مان این اقدام را انجام دهیم تا شاید نتیجه‌ای حاصل شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به در پیش بودن بازی با پرسپولیس تصمیم به اعتصاب گرفتند تا این اتفاق بازتاب بیشتری داشته باشد، اظهار داشت: حرکت ما به خاطر بازی با پرسپولیس نبوده است، ما در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم با تأخیر عازم اهواز شدیم. آن روز هم مدیرعامل آمد و از ما خواست به اهواز برویم و به باشگاه دو، سه روز فرصت بدهیم تا شاید اتفاقی بیفتد. مثل اینکه عیسی‌زاده هم تنها است و کسی به او کمک نمی‌کند. ما در آن مسابقه هم قصد نداشتیم در میدان حاضر شویم اما در نهایت تصمیم گرفتیم به مصاف استقلال خوزستان برویم.

هافبک صنعت نفت در ادامه در مورد اینکه این روزها به نظر می‌رسد موضوع استعفا و اعتصاب به یک اهرم فشار تبدیل شد و هیچ وقت این کار عملی نمی‌شود، تأکید کرد: مرگ یک‌بار، شیون هم یک‌بار. امسال صنعت نفت بهترین نتایج تاریخ خود را گرفته اما تیم را به حال خودش رها کرده‌اند، حتی بعد از نتایجی که ما می‌گیریم یک خسته‌نباشید هم نمی‌گویند و کسی پیش ما نمی‌آید و بپرسد چه مشکلی دارید. حرکت ما فرمالیته نیست مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد که مجبور شویم در بازی حضور پیدا کنیم وگرنه سر حرفمان هستیم و به تمرینات نمی‌رویم.

نیک‌نفس در پاسخ به این سؤال که در چه صورتی بار دیگر تمرینات را از سر خواهند گرفت، تصریح کرد: مگر اینکه اتفاق جدیدی بیفتد و کسی از باشگاه و هیأت‌مدیره، اعضای تیم را دعوت کنند و جلسه‌ای برای مشخص شدن تکلیف‌مان برگزار کنند.

وی در مورد اینکه چقدر از سال قبل طلبکار است، اضافه کرد: من و تعداد دیگری از بازیکنان که از سال قبل در تیم ماندیم، حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از قراردادمان را طلب داریم و امسال در شرایطی که باید تا نیم‌فصل ۶۰ درصد پول می‌گرفتیم تنها ۲۰ درصد دریافتی داشتیم.

هافبک صنعت نفت در پایان گفت: همه جا صحبت از این است که فوتبالیست‌ها پول زیادی دریافت می‌کنند، کاری به استعداد و زحماتی که فوتبالیست‌ها می‌کشند، نداریم اما هواداران ما هر کدام شغلی دارند و به‌خوبی درک می‌کنند که اگر حقوق‌شان عقب بیفتد چه مشکلاتی برای آنها به وجود می‌آید. اکثر فوتبالیست‌ها نان‌آور خانواده خود هستند، ما هم نمی‌خواهیم شرمنده خانواده شویم. با برخی از بازیکنان جوان تیم که در خوابگاه زندگی می‌کنند گاهی صحبت می‌کنم و آنها می‌گویند پول اینکه یک شب بیرون بروند و شام بخورند را ندارند و دائم در خوابگاه هستند. باور کنید بعضی از اعضای تیم برای زندگی عادی هم دچار مشکل می‌شوند و امیدواریم که هرچه زودتر مشکلات تیم را حل کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین